Merhaba, basit 2d animasyon yapmak için program arıyorum,
Buna göre sadece animasyon yapacağım, arka plan, figürler v.b. malzemeleri tasarlamadan istediğim sahneleri yapabileceğim animasyon programı nedir?
Adobenin animate programı ve bir kaç program daha var ancak kararsız kaldım.
yanıtlayan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.