aaPanel deneme fırsatım olmuştu birkaç ay önce. Fena değildi özellikle Apache, Nginx ve Openlitespeed desteği olması iyiydi yani 3 webserver seçeneği mevcut istediğiniz zaman istediğinizi kullanabiliyorsunuz aralarında geçiş yapıp. Arayüzü kullanışlı ve anlaşılır bu sayede işlemleri kolayca yapabiliyorsunuz arayüzünden. Ek olarak CentOS 7 üzerinde kurulumu yapıp denemiştim. Fakat sanırım pek yaygın değil gördüğüm kadarıyla.