merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstersen bir profilimi incele, kim daha yazılımcı duruyor bir bakalım. Kurulu büyük sistemde satarsın, ben sana diyorum 50 bin TL vereceğim, kur sistemini 3 gün istemiyorum, 90 günde 500 bilet sat, Türsab belgeni ben alacağım.

Tam klasik personel kafası var sende, patronun kazandığı parayı hesapla, ooo güzel para, ben de kazanırım, ne yapıyor ki.

Hayırlı işler, bol kazançlar.
Ya kibrinide al git be adam. türsab belgesi olmadan sistem kuramıyorsun hala sat ben alacam sana diyorsun ya. asıl sen bi halt bilmiyorsun.