şu an bozdurursanız en erken şubat celbiyle gidersiniz. askerlik şubeden 1 hafta önce aldığım yanıt bu şekildeydi. bozdurduk bakalım biz de, haber bekliyoruz
benimde işim gelen şubat ayında gitmek oluyor hocam yarın bi gideyim inşAllah şubat ayında alırlar teşekkür ederim herkese