Playonlinux yerine wine kullanın. Zaten wine tabanlı böyle daha sağlıklı çalışacaktır. Wine ile USB bağlama konusunu araştırabilirsiniz.
Hocam sanıyorum sistemden kaynaklı bir sorun var, linuxu mecburiyetten kullanıyorum. Terminalden her hangi bir şey kuramıyorum, hata veriyor.
PlayOnLinux üzerinden USB bağlamanın bir yolu yok mu?