FurkanErgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Model uçak simülasyonu için, simülasyon kumandasını pc ye tanıtmam gerekli fakat maalesef bir türlü başaramıyorum. Nasıl yapabilirim? (Usb bağlantı, Usb ışığı yanıyor)

PlayOnLinux üzerinden kurdum programı, normalde windows programı.

Teşekkürler...
Cihaz nedir?