Merhabalar,

Model uçak simülasyonu için, simülasyon kumandasını pc ye tanıtmam gerekli fakat maalesef bir türlü başaramıyorum. Nasıl yapabilirim? (Usb bağlantı, Usb ışığı yanıyor)

PlayOnLinux üzerinden kurdum programı, normalde windows programı.

Teşekkürler...