Somali nere ora nerenin kazası

neye göre yükseliyor. Kimsenin umursamadigi bir para birimi. Ben videodaki yanlıştan bahsettim TL değer kazanıyor yada kaybediyora laf etmedim bilerek sabit kurlu dandik ülkeleri cekmiski provakasyon yapabilsin. Üretin yurtdışından dolar getirin yurtdışına satış yapın yada yapalım düzelsin. Hükümetimiz devletmis kimsenin suçu yok global manada buraya gelmesinin sebebi yiyip içip yatmamiz kimsenin birşey ürettiği yok dolar yukarı gidiyeeehhh TL değer kaybediyeeeehhh anca zirliyoruz yıllardır. Devlette dünyada tüm topluluklar da bireyden başlar. Ahlakta üretimde bireyden başlar. Herkes üzerine düşeni yaparsa düzelir devlet bişey yapınca değil yapamaz da zaten.