NeziRip_NT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benden tavsiye size bunun kadar ucuza satmayın
Bende katılıyorum şahsen çünkü açması gerçekten kolay değil üstüne onlarca domain reglenebiliyor gidip 20 liraya satmayın daha fazlasını hakediyor.