jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin gibi cok var boyle turk dil kurumu baskanligina soyunan. Konu anlatilmak isteneni herkesin anlamasi. Laf kelime oyunlarina gerek yok
Depremin şiddeti ve büyüklüğü ile ilgili yüzlerce sayfa bilimsel makale var. Yapman gereken birini açıp okuman ve öğrenmek. Bunun dil kurumuyla bir ilgisi yok.
Neyse boşver ben kime ne anlatıyorum. Bu işin okulunu okuyanlar, akademik kariyer yapanlar falan hepsi tırt, en çok siz biliyorsunuz.