Konu
Neden Şeffaf Ülke Olamiyoruz
03-11-2020, 13:29:29
#31
ymazmustafa
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hocam 7 ve üstü depremlerde o kısım afet bölgesi sayılıyor ve oradan aylarca vergi vb alınmıyor diye biliyorum yanlışsa düzeltin buda ekonomiğin düşmesine neden olur zaten bildiğim bu.