hocam 7 ve üstü depremlerde o kısım afet bölgesi sayılıyor ve oradan aylarca vergi vb alınmıyor diye biliyorum yanlışsa düzeltin buda ekonomiğin düşmesine neden olur zaten bildiğim bu.