Fason çalış diyen arkadaşlar hesap ettiğimizde kendi zarfını antetli kağıdını veyahutta başka birşeyi basmak dışarıya yaptırmaya göre daha çok kar bırakıyor kendi üretim yapmak daha mantıklı değil mi