jimmy_conway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapacakları şu: tasarımda kullandıkları görselleri gömecekler. linklerlerse sadece kendi bilgisayarlarında görünür. farklı bilgisayarlarda açılmaz.


Sol üstte göm var. Resimleri seçip göm tuşuna basacaklar. (İngilizce ise Embed tuşu)
tamam hocam çok çok teşekkür ederim ben bunu ileteceğim, saygılar.