günde 3 kez matbuu, bidolubaski arıyor. tamam yaptıkları işler kötü ama çok ucuz. kargo dahil 20 liraya 1000 tane kartvizit gönderiyor. kutulu falan hemde. diğer ürünlerde de. ille de çevrende iş varsa bunları toplayıp grafik işlerini yapıp organize matba işi yapan turmatsan tarzı yerlerde bastır. yine yürür. kendi makine parkını yapmak akıllıca değil hem de dövizin şu durumunda hiç değil.