Yaklaşık 5-6 ay önce bir websitesi açmıştım. Adsense'te pek bir tecrübem yoktu, yıllar önce içinde doğru düzgün içerik olmayan bir siteyle başvurup hemen onay almıştım. Yine böyle kolay olur diye düşünerek biraz içerik ekleyip adsense'e başvurdum, ret cevabı geldi. Daha fazla içerik ekleyip 3-4 sefer daha başvurdum, her seferinde ret alınca bu iş böyle olmayacak diye düşünmeye başladığım sıralarda
@FiekGames; in adsense onayı ile ilgili konusuna denk geldim. Sağolsun ücretsiz olarak çok yardımcı oldu, verdiği tavsiyeleri sitemde uyguladım, söylediği şekilde biraz daha içerik ekledim. 2 gün önce siteyi tekrar onaya yolladım, çok şükür aynı gün onaylandı. Tekrardan teşekkürler.