Hele.istanbul...

45 yıllık matbaanmizi "küçük" diye kapattık.

Büyük oynarsan tamam ama gestetner 313 vs olacak iş değil. 1000 tane kartı 10 TL ye yapanlar oldukça küçük matbaaya is gelmez