Şakası bir yana öyle bir piyasa dönemine geldik ki bırak dükkan açmayı, insan fermuarını açmaya bile çekiniyor.. Piyasa sıkıntılı ama iyi bağlantılar varsa ticarethane her zaman iyidir. Allah bol kazançlar versin herkese (: