Deprem olayını bir inşaatçı olarak bildiğimi söyleyeyim yarım bilgimle. Depremin büyük olması o bölgenin afet bölgesi ilan edilmesini gerektirebilir. İzmir gibi büyük bir şehrin afet bölgesi ilan edilmesi demek, o bölgede bina inşaatının yasaklanması, hatta onarılması gereken binaların bile onarılmadan yıkılması demek. İzmir'in gelişimine de bir darbe demek. Birçok kurumun şuankinden daha fazla para harcaması demek. Haliyle bunlar döviz kurunu da etkiler, turizmi de etkiler vs. vs... İşte sırf bu yüzden halkı sakin tutmak için yapılır bu. Üzücü bir durum tabi, Allah yardımcımız olsun. Yine de İzmirli kardeşlerimiz ülkenin geri kalanına örnek olacak şekilde çok iyi kenetlenip kendi kendilerine yetebildiklerini çok iyi gösterdiler. Tam bir yardımlaşma ve dayanışma örneği. Allah yardımcıları olsun...