TheStranger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu biraz abartı gördüm.
batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden hocam gayet haklı serzenişinde
Bence de biraz abartılı. Evinize gidin biiir keyif çayı içinn..