hepimizde belli genler (kodlar) var. Genlerimize bağlı saçlarımız erken ya da geç beyazlayabiliyor. İnsan her daim bir değişim içerisindedir. Güneş yok olursa öncelikle dünya çok hızlı bir şekilde soğur. Ve yörüngelerde değişim meydana gelebilir. Benim merak ettiğim birkaç soru var. 1-Evren ne kadar büyük? (Kimse sonsuz vs demesin. Sonunu görmediğimiz bir şeye sonsuz demememiz mantıklı olmaz) 2. Başka gezegenlerde hayat (canlı) var mıdır? 3- Bu gördüğümüz her şey (evrendeki tüm varlıklar) sadece insan için mi yaratıldı? .....