ilosoftMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran kartını otomatik driver ile mi yüklediniz yoksa sitesinden indirip mi?
Yanlış hatırlamıyorsam otomatikti sitesinde normalini bulamadım