bu hafta gönderim yaptı derken hocam bu hafta aldım pini girdim ama kimlik onayı istemedi ama inşallah istemez
İlginç hocam ben artık kimlik onayı istiyor sanıyordum böyle bir konu açıldı ve 3-5 kişi aynısı banada oldu demişti hatta şöyle bir konu buldum.
https://www.r10.net/google-adsense/2...-istemesi.html https://www.r10.net/google-adsense/2...lik-onayi.html