buykpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu hafta gönderim yaptı derken hocam bu hafta aldım pini girdim ama kimlik onayı istemedi ama inşallah istemez
İlginç hocam ben artık kimlik onayı istiyor sanıyordum böyle bir konu açıldı ve 3-5 kişi aynısı banada oldu demişti hatta şöyle bir konu buldum.

https://www.r10.net/google-adsense/2...-istemesi.html
https://www.r10.net/google-adsense/2...lik-onayi.html