aktif olarak kulanndığım bir firma daha öncesşinde hiç bir bir bilgim yoktu ancak destek konusunda hayranlık duyduğum bir firma diyebilirim 1 aydır çalısıyorum gece gunduz farketmeksızın destek sorusunu cevaplandırabiliyorlar bu konuda saygı duyuyorum. benım gozumde olumlu bir izlenim bıraktı kendileri budan sonrada çalısacağım firmadır..