Sen gene iyisin ben artık öğlen 1-2 de uyuyup akşam 10 da kalkmaya başlamıştım. Eğer 11-12 gibi kalkarsam öğlen 3-4 gibi yatıyodum öyle öyle döndürüyodum ayda bi kaç defa uyku düzenim normal bi insanın ki gibi oluyodu. Ta ki spora başlayana kadar, sabah 10.5 dedi mi spora gidiyorum sonra işlere bakıyorum akşam da zaten pil bitiyor mecbur bayılıyorum