Benim gibi kartı kullanmayanlarda yoktur. Muhtemeln arkadaslar papara kartlarını aktif kullanıp harcama yapıyorlar o yüzden hediye atıyorlar. malum cash back mi ne vardı tam adınıda bilmiyorum