Benim kartta black kart ama gelen bir şey yok.

Hatta sorun da olmuştu ödeme esnasında. Netflix parasını çekip işlemi gerçekleştirememişti ve bir kısmını iade etmemişti. Kayıt oluşturdular fazla çekilip iade edilmeyen kısmı iade ettiler.
Ben çok islem yapıyorum ve hesabımda yüklü miktarda para var ondan olabilir mi?