Merhaba arkadaşlar,

Bir marka başvurusu yaptık ve onaylandı. Tescil ücretini yatırdığımızda markamız tescillenecek.
Fakat biz logodan memnun değiliz ve değiştirmek istiyoruz. Daha önce logo değişikliği yapan, bize yardımcı olabilecek birisi var mı? Nasıl bir yol izlemeliyiz bilmiyoruz.

@WebxGroup; @Gri; marka tescilinin öncüleri olarak sizlerin de yorumları çok önemli. Şimdiden çok teşekkür ederiz.

Edit: 2 kişi PM göndermiş ve logo yapabileceğini yazmış, logo yaptırmak istemiyorum şu anda. TPE üzerinden kayıtlı logoyu nasıl güncelleyeceğimi soruyorum.