Sadece dönüşüm olduğunda para kesilsin diye bir seçenek yok. Var diyen arkadaşlar neye göre var diyor?
Sadece dönüşümlere göre optimize etmek diye bir şey var. Anlam kargaşası yaratacak cümlelerden kaçınalım.
Hedef EBM yi kastediyorsanız orada da istikrarlı bir durum söz konusu değil. Ve sana illa o dönüşüm sağlanırsa paranı alırım diye bir şey garanti etmiyor.
Ki o kısmı verim alarak kullanabilmek için de dönüşümlerin kurulu ve 2 ay işlenmiş olması gerekiyor.