Hocam o zaman altın dolarda yasal değil ? Onlardada kar elde edilince satılıyor. Ya zarar edersek devlet zarardan damı vergi alacak ? Bana mantıksız geliyor. Şimdilik bir düzenleme yok bu konuda zaten. Arkadaş isterse 3 milyon tl çeksin. O parayı yatırımla katladığını kanıtladıktan sonra kimse birşey yapamaz. İlerde devlet tabi el atacak. Altına getirdiği gibi hem btcturke hemde devlete komisyon vereceğiz. Şuanda türkiyede 3 milyon 10 milyon tl btc ye para yatıranlar var. O zaman onların paralarına hep devlet el koyması gerekiyor ?
Altın ve dolardan devlet vergi alıyor ki zaten (Satış kambiyo vergisi diye geçer) ve spk denetimi var. Kripto paradan vergi alan vs yoktur spk denetimi vs yoktur çoklu alım yap istrsen sonucunu bir süre sonra görebilirsin.