Yasal olması için vergi ödemeniz gerekiyor. Kime göre yasal vergi ödemeden nasıl yasal oluyor? Banka anında yüklü miktar çekerseniz el koyar
Hocam o zaman altın dolarda yasal değil ? Onlardada kar elde edilince satılıyor. Ya zarar edersek devlet zarardan damı vergi alacak ? Bana mantıksız geliyor. Şimdilik bir düzenleme yok bu konuda zaten. Arkadaş isterse 3 milyon tl çeksin. O parayı yatırımla katladığını kanıtladıktan sonra kimse birşey yapamaz. İlerde devlet tabi el atacak. Altına getirdiği gibi hem btcturke hemde devlete komisyon vereceğiz. Şuanda türkiyede 3 milyon 10 milyon tl btc ye para yatıranlar var. O zaman onların paralarına hep devlet el koyması gerekiyor ?