Eskiden çalışanlar bilir. Daha önceleri shadowa düşen hesaplar bir süre sonra normale dönüyordu. Ama son 5 aylık dönemde böyle birşeye rastlamadım.

Hesapları normale dönen oldu mu? Fikriniz nedir?