UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, fondaki müzik sesinin seviyesi sesinize oranla çok yüksek, o yüzden anlamakta güçlük çekiliyor. Başarılar.
Galiba ses hep sorun olmuş bidahakine düzelticem teşekkürler