Niggaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
intro hariç her şey güzel başarılar dilerim.
maliyassi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İntro değişmeli ve hızlı konuşuyorsunuz 40. saniyede ne dediğiniz zor anlaşılıyor mesela. 2.30 sonrası da arkaplandaki müzik sesinizi bastırıyor.

Genel olarak beğendim, yolunuz açık olsun.
BYDRDRE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle eline sağlık. Geçişler görseller güzel ve müzik kullanımı çok hoşuma gitti. Fakat okuma kısmına gelince bazı yerleri anlamadım çok hızlı konuşmuşsun, biraz tonlamaya da dikkat edilirse ilerideki videolar için daha sağlıklı olacağını düşünüyorum.
Çok teşekkür ederim , dediklerinizin hepsini not alıyorum