intro hariç her şey güzel

başarılar dilerim.
İntro değişmeli ve hızlı konuşuyorsunuz

40. saniyede ne dediğiniz zor anlaşılıyor mesela. 2.30 sonrası da arkaplandaki müzik sesinizi bastırıyor.
Genel olarak beğendim, yolunuz açık olsun.
Öncelikle eline sağlık. Geçişler görseller güzel ve müzik kullanımı çok hoşuma gitti. Fakat okuma kısmına gelince bazı yerleri anlamadım çok hızlı konuşmuşsun, biraz tonlamaya da dikkat edilirse ilerideki videolar için daha sağlıklı olacağını düşünüyorum.
Çok teşekkür ederim , dediklerinizin hepsini not alıyorum