Öncelikle eline sağlık. Geçişler görseller güzel ve müzik kullanımı çok hoşuma gitti. Fakat okuma kısmına gelince bazı yerleri anlamadım çok hızlı konuşmuşsun, biraz tonlamaya da dikkat edilirse ilerideki videolar için daha sağlıklı olacağını düşünüyorum.