İntro değişmeli ve hızlı konuşuyorsunuz 40. saniyede ne dediğiniz zor anlaşılıyor mesela. 2.30 sonrası da arkaplandaki müzik sesinizi bastırıyor.

Genel olarak beğendim, yolunuz açık olsun.