Aynı sorun bende de vardı ve psikiyatri servisine çıktım. Bazı sorunlarımdan dolayı uyuyamıyordum. Yaklaşık 3 yıldır ilaç kullandım ve artık ilacı bıraktım. Son zamanlarda uyku düzenim biraz bozulsa da ilaçların faydasını gördüm. Bir dez avantajı ilaçlar gece ve gündüz de uyutuyor. Bilgin olsun...