Konu
Uyuyabiliyormusunuz?
02-11-2020, 04:53:18
#29
Diarisia
Pandeminin başlangıcında bende de vardı maalesef o problem. Saat 17.00-19.00 gibi yatıyordum, gece 2-3 gibi kalkıyordum gerçekten tam bir işkenceydi
günler ters geçiyordu. Zamanla düzeldi, umarım siz de alışırsınız