Pandeminin başlangıcında bende de vardı maalesef o problem. Saat 17.00-19.00 gibi yatıyordum, gece 2-3 gibi kalkıyordum gerçekten tam bir işkenceydi günler ters geçiyordu. Zamanla düzeldi, umarım siz de alışırsınız