Tanıdıklarıma yazayım abi " x " üye böyle P M attı abla " X " üye böyle PM den yürüdü diye. Bu mu?

Reporttan kaç konumuz silindi tanıdıklarıma bir kere abi benim konumu niye siliyonuz yaaaa diye ağlamadık.

HERKES PATRON OLACAK DEMEK Kİ BU ALEMDE.