Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema önemli değil. O arkadaş mesajı aldı.

Banlanırsamda banlanırım. 10 yıllık üyelik zoruma gitmez. R10 gider R11 gelir.

Zoruma gittiği için çok sinirime dokundu paylaşmak istedim.
12. yıla az kalmış. Daha nice 12 yıllara. Hırsla kalkan zararla otururmuş. Yine de her koşulda sakin olmak gerek. İyi forumlar.