Tema önemli değil. O arkadaş mesajı aldı.

Banlanırsamda banlanırım. 10 yıllık üyelik zoruma gitmez. R10 gider R11 gelir.

Zoruma gittiği için çok sinirime dokundu paylaşmak istedim.