Selamlar
Türkiye'de 2015 senesinden beridir yürüttüğüm bir girişim var. Genellikle mühendislerin bulunduğu ve çalışmalar yaptığı bir girişim. Daha öncede kamikaze dronelardan bahsetmiştim. Bu girişim hiç bir şekilde para kazanmıyor - kar amacı gütmüyor- fakat araç ve gereçler maalesef ekip olarak cebimizden çıkıyorum. Kulüp yada dernek değiliz. Herhangi bir yere de bağlılığımız bulunmamakta. Bu corona zamanı sizce ne yapılmalı ? Evlerimizdeyiz - ekonomik yönden herkes maalesef aşağıda.. işin içinden çıkabildiğimiz bir durum yok. Bu dönemde girişimi durdurup, dönem boyunca çalışıp bir şeyler yapıp ardından tekrar aktif etmek daha mı doğru olur?
Siz olsanız böyle bir krizi nasıl yönetirdiniz? yada yönetiyorsunuz