Teşekkür ederim hocam ama gelip benim dairemi bilmelerine rağmen kapımı çalmıyorlar milletin kapısında horozluk yapıyorlar.
Zaten avukata vermişsiniz danışın işte. Bu tarz sorunlu insanlar çok var bir çoğu 50 yaş üstü oluyor. Gelenler ise yeğenleri falandır çevresinden biridir. Başkalarına horozlandiysa tipik alt sınıf çakal sokakta iki kulağını çeksen bile bitmez asıl sorun o daire de oturan ruh hastasi. Bu işlerin tek çözümü malesef güçlü durmak ya da tüm bina sakinleri olarak toplu hareket etmek. Dikkatli olmakta fayda var hocam. Sokaklar sabıkalı kayniyor.