merhaba discord uygulamasından birisiyle ticaret için anlaştık parayı gönderdim. almam gereken hizmet 4 iken gece 1 tanesini verdi ve telefonda olduğunu sabah vereceğini söyledi.
neyse sabah oldu tekrar yazdım pcye geçince dedi ne zaman geçersin dedim.
kalan 3ünüde ver dedim bana bir tane daha vericem diğerleri + şu kadar para dedi.
konuşmayı ss aldım dedim 4üde dahil bana dedi malesef dedi.
peki parayı at dedim.
parayı harcadım dedi.
daha sonrasında engelledi.
arkadaşlarına ulaşıp konuşdum biraz ama sonuç alamadım ne yapsam etkili bir sonuç alırım teşekkürler.