Kendi asus dsl n16 modemimle millenicom a geçiş yaptım 1 yıldır kullanıyorum henüz problem yaşamadım çok şükür. 50mbps neti 95TL, kablosuz da farklı odalarda minimum 35mbps kadar düştü. kabloluda fix 47mbps+ download hızım. Biraz bölgesel de olabiliyor bu tarz sorunlar sanırım.

@AnyLock;dediği gibi bende çok kişiye öneriyordum ama covid döneminden sonra ne olduysa baya bir saçmaladılar. Bir arkadaşıma önermiştim adam 40 gün ttnetten millenicom'a geçiş için bekledi sonra ana merkez'e gitti Sarıyer'e ve kapandığını söylemişler bir kaç merkez binalarını daha kapattıklarını söylemişler hatta covid zamanın da baya eleman falan çıkartıp. Şimdilik yeni kullanıcılar uzak durmalı diyebilirim