Hocam geçmiş olsun bizimde iş yerinde pazartesi günü birinde çıktı ve bende 2 gündür halsizdim dün sırt ve bel ağrılarım çok oldu ağrı kesici hiç kullanmadım. Bugün biraz daha iyiyim saece hafif bel ağrım var. Ateşim yok nefes darlığım yok. Sadece hafif ağrım var tat ve koku almam yerinde.