Merhaba arkadaslar.
Iki gun once bir ihale vardi.
@Selim32; Denen bi sahis acmis. Bende scripti gordum ilk teklif verdim. Sonra detayli incelemek icin bir teklif daha verdim ve admin panel istedim. Sonra ongoruntu kada riyi olmadigini gorunce teklifimi ihale bitmeden cektim.
Bu arkadasta ben teklifimi cektigimi konuda yazinca konuyu guncellemis demiski teklifi geri cekene -itrade veriri. Demis. Yani bildiginiz dolan diricilim yapti.
Bildiginiz laf cabazligi yapti.
Bana -trade verdi ve beni karalamaya calisti.bisey dedigin zamanda zeytin yagi gibi uste cikiyor.
@Selim32; buna cok dikkat edin bununla is yapmayin. Beni dolan dirmaya calisti sizide dolan dirabilir.