Hayırlı geceler,
Elimde bulunan 4 adet domainin süresi bitmek üzere. Bende ihaleden aldım fakat sürelerine hiç bakmadım. Ders oldu tabii bu bana (daha yeniyiz,toyuz olur öyle şeyler değil mi?

) domain alırken daha dikkatli olmam gerektiğini, emin olmadan hareket etmemek gerektiğini ve en detayına kadar incelemem gerektiğinin mesajını buradan aldım.
Domainler için (bknz.) Şimdi ise siz saygıdeğer hocalarımın tavsiyeleriyle hareket etmek istiyorum. Önümde iki yol var;
1. Yol domainleri zararına satmak.
2. Yol ise domainleri yenileyerek elimde tutmak. (Daha iyi bir fiyata satabilirim diye düşünüyorum. Satabilir miyim?)
İlginiz için teşekkür ediyorum. Sağlıcakla kalın.