Hocam fba da sermayeyi gömüyormussun felan ne zaman satılırsa ama dropshippingle kar marjı aynı diyorlar ozaman dropshipping daha iyi oluyor sonuçta fazla bir sermaye gerektirmiyor siz hangi ülkede yapıyorsunuz ne yapıyorsunuz bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler
Hocam öncelikle eski fba olsa fba derdim, o zamanlar kar marjı %50 civarındaydı. Fakat şuan amazon fba in gereksiz bir biçimde trend olması ve amazonun fazla para veren fazla satış yapar politikası yüzünden rekabetten sıyrılmak için kar marjınızı %20 civarında tutmanız gerek. Dropshippingdede kar marjı aynı şekilde bazen %40 ada çıkabiliyor. Bana kalırsa ikisininde aynı anda yapmakta sorun yok dropshipping zaten sermaye isteyen bir iş değil. Daha sorunuz varsa yardımcı olabilirim.