Açıkcası ikisinide denemedim fakat fba için çok çalıştım.Ürün buldum analizini yaptım. Çin den numune getirdim. Fakat son aşamada yaşadığım maddi aksiliklerden dolayı giremedim. Fba derken kastınızın private label olduğunu varsayarak yazıyorum. Ürününüze bağlı olarak değişir ama ortalama 10 bin dolar sermayeniz yoksa girmeyin derim.

Çünkü malları alacaksınız az alsanız kargo kurtarmaz. Belli bir miktarı geçmesi gerekli. Zaten ürün sıralama yükseltmek için dağıtım yapacaksınız kuponla vereceksiniz, organik satışlar vs derken ürün bitecek. Bitmeden ikinci partiyi ürettirmeniz lazım stok dışı kalmadan tekrar stok girmek için. Birde reklam çıkacaksınız onun parasıda olacak cebinizde. İlk denemede illa hatalar yapacaksınız, ürününüz satarsa listenize girecekler. Trademark almanız gerekecek o zaten ayrı masraf. Amazon ödemenizi 45 gün bekletecek. Vs Vs herşeyi yaptınız 10 bin doların çöp olma riskide var. Daha analiz programlarını saymadım. Senelik 500 dolar. Ortak alınabilir tabi onlar. Dropshippingde de bildiğim kadarıyla legal yoldan yapman için depo tutman lazım.