PeP'de hala kapatılmayan (2, 3. defa bildirmemize rağmen) çok ciddi güvenlik açıkları var. ininal desek her yaptığımız şeyden ücret kesiyor. Her ay + her işlem başına. İkiside makul değiş aslında. Papara'nın yakın zamanda daha sağlam bir altyapıya geçeceğini düşünüyorum.
Ben problemli bir hizmeti özellikle bu problem rutine bağlar ve çözüm üretilmezse direk silerim, isterse babamın oğlu olsun. İninal'de kullanıyorum aylık aldığı 2₺ dışında bir ücret kesmiyor artık bilginize. PaPara'nın hizmetinin haftada 3-5 saat kesik olmasından ise İninal'e 2₺ ödeme daha mantıklıdır. PeP olmaz İninal olmaz başka biri olur. Çok yakında PeP şöyle, İninal böyle şeklinde yazdıklarınızı PaPara içinde yazmak zorunda kalacaksınız, oraya doğru gidiyor olay. Bende bunu diyorum.